Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2017 23:10 - БОйКО Борисоф ще воюваш срещу Русия ли ??? А знаеш ли МЕРЗАВЕЦО ,че ти ще воюваш САМ !!!
Автор: balgariq1878rysiq Категория: Политика   
Прочетен: 736 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.10.2017 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 imageТи знаеш ли СОРОСоидно-NATOвско МЕКЕРЕ ,че НИТО ЕДИН МИСЛЕЩ БЪЛГАРИН не ще застане до теб и твоите ЮдоИСЛЯМСКИ USA-NATOвски братя , воювайки срещу нашата кръвна Руска двойна СПАСИТЕЛКА в полза на "нашите" ЩатскоNATOвски УНИЩОЖИТЕЛИ !

Знаеш ли КОПЕЛЕ ГНУСНО ,че НИТО ЕДИН БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК няма да ВДИГНЕ РЪКА срещу РУСКИТЕ си КРЪВНИ БРАТЯ освободили го от ТВОИТЕ ЮдоИСЛЯМСКИ СЪБРАТЯ !
(Виж ТУК този НЕОБОРИМ ФАКТ - https://bultimes.com/Скандал-на-НАТО-вско-учение-Наши-военн/ )

Знаеш ли МАНАФ ИСЛЯМСКИ ,че ТРЪГНАТ ли ЩатскоNATOвските ФАТМАЦИ срещу Руските ни братя , ВЪВЛИЧАЙКИ РОДИНАТА ми в кървава война то НА МИГА ти , семейството ти и ВСЕКИ ПРО-ЩатскоNATOвски РУСОФОБ ще разбере какво значи да си ВРАГ на РОД и РОДИНА преследван до СМЪРТ !

ТИ ЗНАЕШ ли БЕЗРОДНА МЪРШО ,че за БЪЛГАРСКИЯ РОД за БЪЛГАРСКИЯ ПРАВОСЛАВЕН ДУХ за МАЙЧИЦА БЪЛГАРИЯ , РУСИЯ е наша ДЪЩЕРЯ ЗАЩИТНИЦА от твоите ИСЛЯМО-ЕВРЕЙСКИ БРАТЧЕТА !

РАЗБИРАШ ли БОйКО ,че си САМ ?
Ти Юдейски изроде си САМ и ще си ОСТАНЕШ САМ.

Бойко ТВОЯТА ИГРА ПРИКЛЮЧИ и днес живееш в последното си време НАЗНАЧЕН от САЩ-Ротшилд за наш УНИЩОЖИТЕЛ , но утре с братска помощ отново ще се СПАСИМ и всеки като теб със СМЪРТ ще НАГРАДИМ.

САМ си КОПЕЛЕ и винаги си бил САМ.

А вие ГОРДИ и БУДНИ БЪЛГАРИ за ОСВОБОДИТЕЛНА ВОЙНА се ПРИГОТВЕТЕ , (Само за БЪЛГАРИ готови да ПАДНАТ за Род , Родина и нашите дечица - http://frontzemlqnka1878.blog.bg/politika/2017/08/08/ako-vie-pritejavata-bylgarsko-syrce-i-vi-e-pisnalo-da-nabliu.1560856 ) , и ЗАПОМНЕТЕ ,че
ДНЕШНИЯ ВИ СТРАХ ГИ БРАНИ ОТ ВАШИЯ ГНЯВ.
Война е приятели . . .
Война за Майчица България и нашите деца !!!

А на война нама правила.

"ПРЕДАТЕЛИТЕ заслужават СМЪРТ !
СМЪРТ и ПАК СМЪРТ."
Васил Иванов Кунчев - ЛЕВСКИ



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgariq1878rysiq
Категория: Политика
Прочетен: 210030
Постинги: 296
Коментари: 89
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031