Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 19:58 - ЗА ТОВА БЯХ АРЕСТУВАН (Вижте фотосите - 'Централна Поща В.Търново' ) ПРИЯТЕЛИ С ПОВДИГНАТО ОБВИНЕНИЕ ЗА 'ТЕРОРИЗЪМ' :) :) :)
Автор: balgariq1878rysiq Категория: Политика   
Прочетен: 1593 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2018 20:38


image
Сред повечето от вас съм известен като Иван Байчев.
Умишлено не казвам истинското си име заради факта , че и тук копоите от "Козяк-16" чрез техните тукашни танцьори от ДАНСинг следят тотално ФБмрежата за неподвластни им Българи и постове чрез система-търсачка , която по зададени имена-фрази открива и блокира всеки неподвластен им ФБпост !
В края на 2017г. (3.11.2017г.- 21:30h.) бях задържан на ЖП-гара Горна Оряховица на връщане от Варна в акция на ОДП-В.Търново наредена от структурата на ГЕРБ-В.Търново , задействали  над 30 полицаи от В. Търново , Горна Оряховица и Лясковец :)

Същите ГЕРБави палячовци ИЗПАДНАХА в УЖАС от ФАКТИТЕ ИЗОБРАЗЕНИ в КОЛАЖИТЕ ми , които разлепих в гр. В. Търново , довели до ареста ми !
Описах фактологията на 24h. ми задържане не с цел за някаква ваша помощ-подкрепа а с ЦЕЛ да ПОКАЖА НАГЛЕДНО на ВСИЧКИ БУДНИ БЪЛГАРИ , че днешната безродна власт в лицето на ГЕРБ-борисоф безумно се СТРАХУВА от ПРОБУЖДАНЕТО на БЪЛГАРСКИЯ НАРОД , видимо от тяхната реакция спрямо мен самия , но същите са наясно , че това пробуждане на свой ред ще доведе до КРАЙ на техния ГЕНОЦИД над Майка България и Българския Род.

Приятели НИКОГА НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ ДА БРАНИТЕ РОДИНАТА и ДЕЦАТА СИ от българоУБИЙЦИТЕ и ПОМНЕТЕ , че от БИТКАТА за УМОВЕТЕ ЗАВИСИ БЪДЕЩЕТО на РОДИНАТА , БЪДЕЩЕТО на НАШИТЕ СОБСТВЕНИ ДЕЧИЦА.

Победата над враговете Български е близо , но за да я постигнем утре трябва да ЛИКВИДИРАМЕ политически ВРАГОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ още ДНЕС.

ПОМНЕТЕ , че ТЕ-политиците РАЗЧИТАТ на ВАШИЯ СТРАХ да ги БРАНИ от ВАШИЯ ГНЯВ и НИКОГА НЕ ПРЕДАВАЙТЕ РОДИНАТА !
Друга Родина си нямаме.

"Губиш битката само тогава когато сам се оттеглиш от нея"
Сун Дзъ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgariq1878rysiq
Категория: Политика
Прочетен: 212584
Постинги: 296
Коментари: 89
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930